CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

my soul :)

my soul :)
ifa

Friday, July 15, 2011

harapan aku hancur kali kedua ...

salam.. entry nie mood x berape nak sihat lat selsema datang kembali .. huhuhuhuhu x ske r .. menci ... lagy satu mood sedey dah 2 kali kowt jdy cmnie ..huhuhuhu ... ptame ngan org tu n kedue ngan orang ni ...
sedeyh la bile pk2 balik .. kdg2 mulut ckp lain hati ckp lain same jugak ngan orang ni ... mulut ckp lain hati ckp lain ... tp bile dh jdi cmni baru kau nak ngaku yang hati kau cakap ... tp xpe la .. aku skrg xnk pk ape2 daa ... jnji aku adew orang nun tok bg aku ksh syg ... family aku lagy penting dr korg2 sume la ... sekarang harapan aku nak capaikan impian kami bertiga dulu fokus aku pada study tp dlm bdn aku nie adew vitamin M ..hahahahah .korg tau x vitamin ape ?? vitamin M tue vitamin MALAS hahahahah ... kalau MALAS cmne aku nak capaikn impian aku tue .. hurm skrg lau dh capai impian aku baru aku pk sal kehidupan aku ...nak kawen ke nak beli rumah ke ape2 la ... yang penting duit gaji aku akan aku sumbangkn kat parents aku yang slame ni byk habis duit tok aku ..banyak woo aku sorg jerk dah bape dah dorg habis .. hurm sian dorg :( aku dah malas tok pk sal si die ni ngan si dia tu .. tp si dia tu aku dh bole trima tp si die nie aku x taw cmne nak berhadapan ngan die ... adess ... susa lol ... tp ingat wahai NUR THAQIFAH BT MOHD AMINUDDIN selagi kau tak usaha nak capaikan cita2 kau tu slagy 2 kau jgn nak berangan ape2 ..fokus kat study dulu la ... hopefully ape yang kami hajatkan jadi kenyataan lagi ... seronoknyew .. amin !!! hanya pada ALLAH aku berserah ....


p/s : act sedey sbb si die nie xdk dh ckp kat aku bnde tu ... kalau tak mesty dye always sebut ..tapi xpela ..x kisah pon ... hurm ...


k la kawan2 nk out entry nie da .. hurm senanyew nk luahkan perasaan jerk kat sape lagy aku nk luahkan perasaan melainkan kat kuMiliKNya hurm :( okey la dear all .. daa ..salam ...

0 comments: