CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

my soul :)

my soul :)
ifa

Tuesday, April 26, 2011

pelengkap hidupku..

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa

Pelengkapku di dunia




the l0ving

my soul mate

my soul mate

my soul mate

nape aku ltak entry pelengkap hidupku...
sbb dorg la pelengkap hidupku tyme aku adew ape2 mslh...
dorg yng bg aku advise segalanya...syg dorg sgt3...
bile dorg xdk rindu setengah maty..rase mcm kehilangan sgt3..
ya allah berkatilah perhubungan persahabatan kami semua....sy syg semua shbt2 sy...
semoga perhubungan kami berkekalan smpai bile2 walaupun kami telah berumah tangga...
or what ever...
sayangku padamu tidak terkata....
love u all so much...






0 comments: